Layout

Tuesday 19 April 2011

the person that always support me...

Firstly,nak coretkan disini tentang parents saya...huhu..mereka sangat menyokong saya walau apapun situasi saya..jikalau saya berpeluang untuk face to face dengan mereka..pastilah saya nak minta maaf dengan mereka..saya bukanlah anak yang begitu perfect bagi mereka..saya juga tak dapat menjadi anak yang mereka ingini selama ini..cla minta maaf..saya banyak mengecewakan mereka..selalu membuat mereka susah hati..tapi,saya ingin menebus kembali perbuatan saya selama ini kepada mereka jika saya diberi peluang untuk menyambung pelajaran..insyaallah..harapan yang mereka harapkan daripada saya telah pun saya musnahkan..mesti mak n ayah sedih kan..kecewa...kecil hati..tapi mereka tetap bersabar dengan saya..terima kasih mak,ayah...sayangnya saya bukanlah seorang yang berani untuk mintak maaf dan berterima kasih kepada mereka..apalagi nak memeluk mereka..saya harap mak dan ayah memahami isi hati saya..saya sangat sayang akan mereka..dan saya bersyukur mempunyai parents seperti mereka..

Ini pula adalah akak saya yang pertama..saya selalu panggil dia ila..comelkan dia..huahuahua...memang hakikatnya dia comel..tak boleh dinafikan walaupun memang saya nak menafikan..dia seorang girls yang sangat lembut dan juga agak sensitif..sometimes..haha..she also always support me..dia sekarang sedang menjalani praktikal untuk menjadi guru yang berjaya..huhu..wish you luck my sis..thanks sebab banyak belanja saya..selalu menenangkan hati saya..juga always give me some advice yang sangat bernas..saya sangat suka mendengar cerita-cerita tentang anak murid kamu..juga kisah-kisah aiman..saya harap kamu dapat menjadi guru yang cemerlang..kumpulkanlah pengalaman-pengalaman kamu sepanjang praktikal dan ceritakan kepada saya nanti..saya teringin menjadi cikgu..tapi,rezeki saya maybe bukan untuk menjadi guru..lagi satu,cepat-cepatlah kahwin..saya teringin nak jadi mak cik..huhu..sesungguhnya kamu dah tua..jangan nak pura-pura masih muda..take care my sis..miss you a lot..stay cute~

Ni pula akak saya yang second..hoho..kmbang sket dia ni..and muka dia pun lain daripada yang lain..tak tau ikut sape..haha..tapi,dia ni always happy go lucky...haha..sempoi...dia juga adalah seorang akak yang panas baran..tapi,disebabkan saya ni adik dia..mestilah saya sudah memahami dan sentiasa bersabar dengan kerenah dia ni..sekarang,dia sedang prepair and study hard for her final exam for this sem..wish you luck too..nanti balek cuti lama kan..tolonglah jagakan ayam-ayam dan juga monti and timon kesayangan kamu tu..huhu..lagi satu,pandai-pandailah downloud cerita-cerita best yer..only korea..hehe..thanks sebab kadang-kadang belikan present untuk saya..hehe..juga banyak memberi kata-kata semangat kepada saya..i'm appreciate it..and very usefull for me in my life..cepat-cepatlah cari bf..hehe..tak sabar nak melihat gerangan yang dapat kamu tu..huhu..take care also my sis..and miss u a lot..stay healthy~


Ini pula adik kesayangan saya..my only bro..huhu..dia ni seorang yang sangat 'macho'...dia juga seorang yang sangat pemalu..orang yang tak kenal dia akan menganggap dia sebagai seorang yang sombong..huhu..tapi,dia sebenarnya sangat caring..lebih-lebih lagi between our family members..caring each other..dia juga seorang anak lelaki yang baik dan bertanggungjawab walaupun pada hakikatnya sangat-sangat degil and stubborn..sekarang,dia juga sedang prepair untuk exam..PMR..afiq,buat betul-betul..pada akak tu adalah antara exam yang senang kalau afiq belajar betul-betul..haha..time PMR boleh lah cakap senang..cuba SPM..haha..afiq boleh buat..pandai-pandai bahagi masa antara hoki and study..walaupun penat,jadilah seorang budak yang rajin..wish you luck my dearest bro..thanks sebab banyak tolong akak sepanjang akak satu sekolah dengan afiq..lama kan..dari sekolah rendah hinggalah sekolah menengah..akak sayang afiq...stay 'macho'~


And lastly,mestilah arwah nenek saya..nenek sangat-sangat menyokong saya selama saya bergelar student dan sepanjang saya di rumah..terima kasih nenek..nenek selalu bagi saya duit sebelum saya balik ke asrama..itu dulu..sekarang dah tak..jikalau saya boleh memutarkan kebali masa,saya ingin berbual dengan arwah nenek sepuas-puasnya..ketawa dengan nenek..jikalau saya dapat..sekarang saya dah tak dapat peluang tu lagi..takpelah..saya redha dengan pemergian nenek..saya dah tak boleh nak menyesal..itu semuanya kenangan manis bagi saya sepanjang bergelar cucu kepada nenek..saya sangat sayang nenek..terima kasih nenek..Al-Fatihah~


Sesungguhnya saya rindu dan teringin nak melihat muka mereka semua..together..saya paham dalam situasi sekarang,mereka semua sibuk dengan hal-hal masing-masing..saya rindu hendak melancong bersama..Walaupun tanpa nenek..kami tetap mengingati arwah nenek..sampai bila-bila..kami sentiasa mendoakan arwah nenek..moga-moga family ini sentiasa bahagia dan aman..dan hidup berlandaskan jalan yang benar..amin~





5 comments:

  1. ecece..nak bodek ila ke apa ni?
    amboi..senang je eh nak cepat jadi makcik suh ila kawen..haha

    ReplyDelete
  2. eh..post ny lom abs agy r..kau ny..xsmpat nk abskn..nty ad part 2 pnye..haha

    ReplyDelete
  3. cla yang kmbang!!!!
    akak x kembang p0n ok!!!ciss....
    jge gem0k 2 el0k2!!!!
    kal0 dye mkin krus..siap k0....

    ReplyDelete
  4. haha...araso...apsl sume mrah ny..kta pji kowng au x..aish..

    ReplyDelete